Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

31/01/2009

ininou, τριλογία του κακομοίρη εραστή

Filed under: Τεφλονοποιήματα — ininou @ 7:44 μμ

 

Έτρεξα στην αγκαλιά σου
Για να δω τι έρχεται πίσω σου
Αφού ξέρω
Ανάμεσα μας δεν υπήρχε τίποτα
Τίποτα δικό μας
Μόνο τα δικά μου για σένα
Τα δικά σου για μένα
Που σκαρφάλωναν το ‘να πάνω στ’ άλλο
Ποιο θα βγει στην κορυφή
Πιο ψηλά απ’ το χρυσό σου κεφάλι
Που στην αλήθεια του είναι συχνά γκρίζο
Ψηλότερα απ’ το δικό μου το κατατρεγμένο
Που όμως πάντα βγαίνει κερδισμένο
Έτρεξα λοιπόν στην αγκαλιά σου
Για να δω τι έρχεται πίσω σου
Και τρόμαξα καλέ μου
-που θα τα χωρέσουμε όλα αυτά;
-α είναι περαστικά, θα φύγουν
Κι εγώ περίμενα
Αλλά για καλό και για κακό
Έβαλα επιπλέον πετσέτες στο μπάνιο
Σε μερικά έφτιαχνα πρωινό
Κι άλλα τα κοίμιζα στο κρεβάτι μας
Εν τέλει φταίω κι εγώ
Που τα σπιτώσαμε

Ίσως η μολυσματική μου τέρμινθος
να ήρθε από την Ισπανία
ή να ταξίδεψε μέχρι τη Χιλή.
Καβάλα στην άλλη σου αγάπη,
αυτή που αγαπάς πολύ και βλέπεις λίγο.
Εγώ είμαι η άλλη άλλη,
αυτή που αγαπάς λίγο και βλέπεις πολύ.
Έτσι είν’ αυτά,
χρυσές ασυμμετρίες,
ασυνέχειες,
χαραγματιές.
Ιογενείς ασθένειες.
Ενυπάρχουν.
Δε φαίνονται.
Πρέπει να νομίσεις πολλά ψέματα.
Τα πάθη όμως
επαληθεύονται από τα συμπτώματα.

Αυτό που μου λέει αλήθειες
Το σώμα σου
Αυτό να αφουγκράζομαι
Αφού μόνο αυτό
Μπορώ να αγαπώ
Καθαρά και ξάστερα
Όταν τα μέλη μπλέκονται
Έμαθα να κλαίω ήσυχα
Κι έγιναν για σένα
Τα δάκρυά μου ιδρώτας
Κι έγινε για μένα
Το πένθος μου ένστικτο
Πάνω στην κορύφωση
Της σύγχυσης
Οι εκκρίσεις μας
Με τοποθετούν πίσω στο καλούπι μου
Που είναι τώρα ανεπιφύλακτα ανοιχτό
Κι εσένα στο δικό σου
Που αν και χαρούμενο
Έχει πια κλείσει

 

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

