Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

22/05/2009

Παυλίνα Μάρβιν, Το κορόδιο

Filed under: Τεφλονοποιήματα — pavlinamarvin @ 6:45 μμ

seed series pomegranate

Λες κι είχα αποφασίσει να επιμεληθώ καλύτερα την καταστροφή μου, την ώρα που-νομίζω-επιλέγει καθένας της ανάπαυση, εγώ φύτρωσα και στριμώχτηκα για τα καλά μέσα σ’ένα ρόδι κατακόκκινο, κατάσπορο, υπερώριμο κατά πάσα πιθανότητα-με πιθανότητες μιλώ γιατί, στη δεδομένη περίπτωση της σποροπλακουτσωτής υπάρξεώς μου, καμιάν όραση δεν θα μπορούσε κάποιος να υποδυθεί, αφού, αφομοίωση της πραγματικότητος καθίστατο δυνατή μόνο δια της οσμής και της όποιας αφής υπήρχε πρόσφορη. Γιγάντιοι κουκουτσωμένοι σπόροι ζούμπαγαν με μανία τα καημένα μου πλευράκια και απειλούσαν να συντρίψουν τα καλάμια μου. Σε κάθε ψευτοκίνηση, με ’λουζε ζαχαρένιο συντριβάνι από βρωμερό ροδόνερο. Σταμάτησα να ελπίζω σε ελιγμούς της κακιάς ώρας, και μόνο φώναξα με δύναμη: «Εεε, γιατί σπάρθηκα εδώ;». «Ααα» μου απάντησαν επίσημα τα παράσιτα του μέσα δώματος, «είναι περίοδος εσωτερικής αμειμψισποράς. Θα ζήσετε λιγάκι ως δυνητικός καρπός δευτέρας διαλογής, και έπειτα, αν και μόνο αν επιδείξετε την αρμόζουσα ωριμότητα, ίσως και να σας επιστρέψουμε, οφ δε ρέκορντ, πάλι πίσω στον φυτοχαμό σας.».«Εντάξει» είπα σιγότερα, και άσφυγμη βυθίστηκα ξανά στο κόκκινο σκοτάδι. Μεταξύ μας, θα μπορούσα και να μην έχω πει «εντάξει». Όμως, υπήρξα μεγάλο κορόιδο, και όχι για πρώτη φορά.


Στο σήμερα, υπέροχες γάτες ξεπετάγονται τις νύχτες απ’τα μεγάλα κάγκελα του βασιλικού κήπου. «Τί ’ναι τα σημάδια σου;», ρωτούν κοιτάζοντας καχύποπτα τις ουλές που μ’άφησαν τα σπόρια. Ξέρω πως όσοι ρώτησαν, δεν ήθελαν να μάθουν. Πώς να τολμήσεις να αρθρώσεις πως νοστάλγησες τον εγκλεισμό σου. «Απλή περίπτωση σταφυλόκοκκου», απαντώ τελικά, «απλή περίπτωση», επαναλαμβάνω αποφασιστικότερα, αποστρέφοντας μια και καλή το βλέμμα μου, γιατί το ξέρω σου λέω, δεν έχει τέλος αυτή η επιμέλεια.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

