Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

13/06/2009

Ράνια, Το βιολί

Filed under: Στιχοταφείο — raniatef @ 3:17 μμ

POLA_4269_12380867731_l

το δάκρυ δε θ’ αφήσω να κυλά

τη σιωπή με μια γροθιά θα σπάσω

μας έμαθαν να ζούμε σε κλουβιά

μα εγώ στον ουρανό θέλω να φτάσω


θα φορέσω τη λαθραία μου γκριμάτσα

ένα βιολί θα πάρω, θ’ ανέβω στην ταράτσα

να κουνήσω του κόσμου την κεραία


κι όταν νότες αγκαλιάσουν το φεγγάρι

αστέρια και πλανήτες θα βάλω στο δοξάρι

να ξυπνήσω του κόσμου τα ωραία


τον πόνο δε θ’ αφήσω να γελά

με γιορτές το μαύρο θα ξορκίσω

μας χάρισαν πιπίλες φίμωτρα

μα εγώ θέλω να βγω να τραγουδήσω

1 σχόλιο »

  1. Η ζωή ενός συναισθήματος

    Κανένα συναίσθημα
    εγωκεντρικό ποτέ δεν είναι
    γιατί εσύ που το νιώθεις
    πάντα μέσα σε ερεθίσματα το βιώνεις
    πρόσωπα, εκφράσεις, καταστάσεις
    το να μην το μοιράζεσαι
    και τη φωνή σου να σκιάζεσαι
    πάντα θα ‘ναι η καταδίκη
    όλων των «πρέπει» σου η φρίκη
    { η πόλη μου ‘χει γαμήσει όλα μου
    Τα συναισθήματα}R
    Κάθε απολογία περιττή
    Είναι μονόδρομος η φυγή
    Συγνώμη που άλλο δεν αντέχω
    Τόσα βλέμματα γύρω μου να με καρφώνουν
    Φεύγω
    Έναν άλλο εαυτό γυρεύω
    Όπου ο τζαμπουκάς δεν θα ‘χει θέση
    Και η σύγκριση θα ΄χει φύγει απ’ τη μέση
    Γιατί όσα φαντάστηκα παλιά
    Στο λαιμό μου τώρα είναι σα συρμάτινη θηλιά
    {R}
    Η λύτρωση της λήθης
    Το χρέος του κοινωνικού προτσές
    Να αγνοείς της οικειότητας σου τις επαφές
    Είναι παιχνίδι που εγώ πια
    Αρνούμαι να παίξω
    Επιλέγω να φύγω
    Όλα μου λείπουν
    Αλλά για ακατανόητους λόγους
    Δε με θλίβουν
    Κάθε φωνή και κάθε βλέμμα
    Κάθε συναίσθημα που δεν έφτασε στη λέξη
    Και κάθε αιτία που δεν έγινε ποτέ δικαιολογία
    {R}
    Αφήνω σε εσένα την ετυμηγορία
    Αυτήν που μόνο το τραγικό μίγμα
    Ανδρικού εγωισμού και γυναικείας ζήλειας
    Μπορεί να βγάλει
    Σαν σίχαμα το αφοδευτικό μου σύστημα
    Επιθυμεί να αποβάλλει
    {R}
    Μόνο μάθε το καλά
    Τα συναισθήματα μου εγώ
    ποτέ δεν τα κλείνω σε κουτιά
    ούτε άσπρο μαύρο έχω μάθει να βλέπω
    θα μου κάνει καλό για κάποιο καιρό
    μονάχη να χορεύω
    και υπόσχομαι να μην τρελαθώ
    {R}

    Σχόλιο από petik — 23/03/2011 @ 12:44 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

