Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

04/05/2010

Σπύρος Μεϊμάρης, Δύο ποιήματα

Filed under: Τεφλονοποιήματα — kyokokishida @ 3:15 πμ

Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΝ

Άπειρα μολύβια στον ουρανό
Και οι ήχοι που με ακολουθούν
Όπου κι αν βρεθώ.

Στο κάστρο μου βρίσκομαι όπως πάντα.
Οι ανθρώπινες φωνές είναι βαρετές.

Το φως που με τρυπάει, που με διαπερνάει,
Καθώς διασχίζω τον Καλιφορνέζικο δρόμο,
Καθ’ οδόν προς τον Ωκεανό.

Κατηφορίζω ορμητικά με το ποδήλατό μου,
Δίπλα στα σπίτια που υψώνονται όλο χάρη.

Ομάδες απεγνωσμένων παίζουν σκάκι στο δρόμο.
Τους παρακολουθώ.

Κάθομαι στο παγκάκι του ηλίου σιωπηλός,
Σχετικά ευτυχισμένος, κοιτάζοντας μ’ εμβρίθεια
Τους άφθονους πρωινούς περιπατητές.

(Σαλαμίνα 18 Νοέμβρη 2008)


ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ

Θα σας πω κάτι.

Στο Ναύπλιο-αν υπάρχει παρόμοιο μέρος
Που να ταιριάζει με το όνειρο ή τη
Μνήμη που έχω γι’ αυτό-
Σε δρόμους παλιούς, σε δρόμους σκιερούς,
Που ίσως κάποτε περπατούσα,

Χωμένος μέσα μου ίσαμε τ’ αφτιά.
Καταφέρνοντας ωστόσο ν’ αντικρίσω κι εγώ
Κάποια πράγματα, κάποιες όψεις,
Κάποιες προβολές που τρεμόπαιζαν μπροστά
Στα μάτια μου.

Η μια στιγμή αλλιώτικη από την άλλη.
Κάθε στιγμή προκαλεί την εξαφάνιση της προηγούμενης.
Ξεθεμελιώνει την παροδική μου ύπαρξη,
Τοποθετεί στη θέση της το χάος κι αμέσως μετά
Μιαν άλλη, ίδια κι απαράλλαχτη.

Έτσι που να μην υπάρχει καθόλου χώρος για τύψεις.

(Σαλαμίνα 8 Αυγούστου 2008)
5 Σχόλια »

  1. Ωραία ποιήματα! Μεστά φορτισμένα αρνητικά ή θετικά (δεν έχει σημασία) εφηβικά.

    Μου αρέσει.

    Σχόλιο από Λαμπρινή Αιωροκλέους — 06/05/2010 @ 6:58 μμ | Απάντηση

    • Είμαι ένας έφηβος 68 χρονών. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματά μου.

      Σχόλιο από spyros meimaris — 26/06/2010 @ 10:06 πμ | Απάντηση

  2. oraia diabazonte ta poiimata soy na moy filisis ti LENA

    Σχόλιο από κοστας κουτρακις — 15/05/2011 @ 8:54 μμ | Απάντηση

  3. Αγαπητέ Κώστα, χαίρομαι που σου άρεσαν. Ανέκαθεν είχες καλλιτεχνικές τάσεις. Χαιρετισμούς στη Μαρία. το email μου είναι αυτό: smeimaris@yahoo.com. Καιρό έχουμε να τα πούμε, αν θέλεις γράψε μου. Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Σπύρος

    Σχόλιο από Spyridon Meimaris — 01/07/2011 @ 10:30 πμ | Απάντηση

  4. […] (Σαλαμίνα 8 Αυγούστου 2008) *Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο του περιοδικού ‘Τεφλόν” στη διεύθυνση https://teflon.wordpress.com/2010/05/04/%CF%83%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%8A%CE%BC… […]

    Πίνγκμπακ από Σπύρος Μεϊμάρης, Δύο ποιήματα | To Koskino — 14/09/2013 @ 2:11 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

