Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

15/07/2010

Αριστέα Παπαλεξάνδρου, Επιλεγμένα

Filed under: Θραύσματα — pavlinamarvin @ 4:47 πμ
ΝΕΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑ ΤΟ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟΝ

Θα βάλω
σε γενναία τάξη
τη ζωή μου
Θ’ αρχίσω
απ’ τα κόκκινα συρτάρια
Όπου φυλάσσονται
έτη επτά
αγέρωχης υποταγής
σ’ ένα ανύπαρκτο
όνειρο
Έπειτα θα προεκταθώ στο μαύρο
ύφασμα που με καλύπτει
για να το χρωματίσω
βυσσινί
ή μπλε
Η κάθε ενδιάμεση ενέργεια
φυσαλίδα
στο άπειρο
Κι όποια φαιδρή ενθύμηση
η διολίσθησή μου
στο παράλογο

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ

Πλάνο πρώτο
Εκείνος κι εγώ
——Απαρχή

Πλάνο έκτο
Εκείνος κι εγώ
——Σιωπή

Πέντε πλάνα
——σβησμένα
Για μία
——σκηνή

Της ζωής μου
Προσχέδιο ή
——αφορμή

[Δύο όνειρα πριν, 2000]


ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ

Το θέμα κατέστη λήξαν
Ανάκλησις της μνήμης
επ’ αυτού δεν επιτρέπεται
Όστις τολμήσει θα διωχθεί
υπό του φόβου αυστηρά
Και θα κρατά και η ντροπή
στάση ρομφαία
Όσοι γνωστοί ξένοι να γίνουν
στα ξαφνικά
Το θέμα κατέστη λήξαν
Οι ζωντανοί σας
απ’ τους νεκρούς μου
ζουν ασυγκρίτως πιο μακριά

ΕΣΤΙΑΣΗ ΜΗΔΕΝΙΚΗ
ΑΠΟ ΦΕΡΕΤΡΟΥ


 Μνήμη Ελπινίκης Τενζεράκη

Λοιπόν καλήν αντάμωση
Δεν σου φυλάγω ενδύματα
Για τότε δεν θα χρειάζονται
Κενό εσύ αέρινο
κενό εγώ τρεμάμενο
Η τέλεια αφή ανυπαρξίας
Το τέλος μιας ακλόνητης φιλίας
Λοιπόν καλήν αντάμωση
Δεν σου συνθέτω ποιήματα
Εκεί που πας δεν χρειάζονται
Εδώ μας λείπουν λέξεις
Το νιώθω, θεία, έρχομαι
Ελάττωσα τις βλέψεις μου
Σης μοίρας τις προβλέψεις

[Άλλοτε αλλού, 2004]



ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

Λυπητερό μου ποίημα
πρώην εποχής
Ζωγράφισε το πόρισμα
μιας άχρηστης ζωής
Σε λίγο θ’ αντηχεί
τετέλεσται
απ’ όλο μου το είναι
Θα λέγουν άλλος θάνατος
που είναι και δεν είναι
Λυπητερό μου ποίημα
που δεν θα διορθωθείς
δεν θα τελειώσεις καν
ούτε και θα γραφτείς
Θα λένε στίχοι μιας
ποιανής;
που είναι και δεν είναι
και θα σβησθείς ζωούλα μου
από το θεαθήναι

[Ωδικά πτηνά, 2008]

6 Σχόλια »

  1. http://poema.gr/poem.php?id=68&pid=16

    Σχόλιο από pavlinamarvin — 16/07/2010 @ 3:11 μμ | Απάντηση

  2. http://alonakitispoiisis.blogspot.com/search/label/ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ (ΑΡΙΣΤΕΑ

    Σχόλιο από pavlinamarvin — 16/07/2010 @ 3:15 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

