Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

28/09/2010

Π.Ε. Δημητριάδης, Μνήμες ’85

Filed under: Αφορμές,Τεφλονοποιήματα — kyokokishida @ 2:50 μμ

1η Μαΐου, σε πλατεία φωτισμένη
κρατάω μια πράσινη σημαία με το μέλλον μου
Σε μια καρέκλα πλαστική κάθεται δίπλα μου κι αυτή
και μεθυσμένη από το φως Του τραγουδάει
Με έναν Ήλιο στα μάτια κι έναν κόσμο στα χέρια
με ταΐζει ποπ-κορν…

Ακαδημία ρουσφετιών και ανομημάτων,
εσύ μας έμαθες τα πρώτα μας τραγούδια,
εσύ μας έδωσες τον πρώτο μας παλμό
σε φωτεινά φεστιβάλ-λαϊκισμού ρεσιτάλ
Μέσα απ’ τα μάτια της, Ανδρέα,
έναν θεό έβλεπα κι εγώ
Στην κουρασμένη επαρχία έχει ο λαός κυριαρχία·
μέσα απ’ το μόχθο της σε έβλεπα κι εγώ
Στην ανθισμένη επαρχία έχει η καρδιά κυριαρχία·
με την καρδιά της σε αγάπησα κι εγώ

[κι εδώ μελοποιημένο]
Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

