Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

19/11/2010

Ερνέστος Μπαβάς, Πέντε ορεκτικά

Filed under: Θραύσματα — kyokokishida @ 8:01 μμ

ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΣ

για τα παιδιά που πνίγηκαν μέσα στο κλάμα τους
——————που τρόμαξαν ως τον ουρανό
——————και βιάστηκαν γυμνά να φύγουν
για τους τρελούς, τους φωτοπεινασμένους
και για κείνη που δεν υπήρξε,
μη γίνεσαι συμφοιτητής συνοδευτής
————–κορασίδων στα σινεμά
μη γίνεσαι πράος, συνετός και περιττά ευγενικός
————–και κουραφέξαλα

———————————————άσε τα μάτια σου να καίνε
———————————————κι άστους να λένε

 

 

ΡΥΖΙ

μια μπουκιά
μια τεράστια μπουκιά
απαθής στα χαστούκια της
χώνομαι στο στόμα
τότε που τα καταπίνει όλα
σα σεισμός

————-][

βρέθηκε επιτέλους –τι;–
ένας τόπος που χωρώ
μικρός, μαύρος, ζεστός
ανάμεσα απ’ την πλατφόρμα
και τον συρμό
τ’ όμορφο όμορφο κενό

——————–][

Το μαντιλάκι μου φέρει τις μύξες μου
Το μαντιλάκι σου φέρει τις μύξες τις δικές σου
Ο άνεμος φέρνει αρώματα Μανίλας, Βουδαπέστης και Ουζμπεκιστάν
Οι πιο θερμοί χαιρετισμοί μου στον πολύπαθο λαό του Ουζμπεκιστάν
Όλοι οι λαοί είναι πολύπαθοι
Κι εγώ ένας μικρός λαός είμαι
Που ζούσε στις όχθες των κεφιών σου
Που ζει στις όχθες της μελαγχολικής μου ευεξίας

][———-

σκληρό λουλούδι
μιας νέας μέρας
γέλασε, σε παρακαλώ, γέλασε
με τη λυπημένη μου
φατσούλα
κάνε με να νιώσω
ξανά
περίεργος
μέσα σ’ αυτόν τον κόσμο
των τιμοκαταλόγων
των φετίχ
των συγκατανεύσεων
του τίποτα
περίεργος
και
χμμ
νέος;

21-10-2006
[Από το Έργα & Ημέρες του Ερνέστου Μπαβά, που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ]
Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

