Τεφλόν | νέο ποιητικό σκεύος

15/05/2014

Ali Albazzaz, Χωρίς καιρό

Filed under: Τεφλονομεταφράσεις,Τεύχος Δέκα — kyokokishida @ 12:07 μμ

6a01156fd16a08970c0133ed5144a6970b-800wi

Το σπίτι μου δεν είναι εκεί που μένω τώρα.
Είναι το μέρος που δεν είμαι.
Το σπίτι μου δεν έχει τοίχους,
παράθυρα ή οικόπεδο.
Το σπίτι μου είναι ακόμα στα παιδικά μου χρόνια,
είναι ένα παρελθόν
όπως κι εγώ.

Περισσότερα ποιήματα του Ali Albazzaz μπορείτε να διαβάσετε στο δέκατο τεύχος του Τεφλόν.

Weerloos

Mijn huis is niet waar ik nu woon.
Het is de plek waar ik niet ben.
Mijn huis heeft geen muren,
geen ramen en geen grond.
Mijn huis ligt nog in mijn kinderjaren,
het is een verleden
net als ik.

[μτφρ. Νάντια Πούλου-Μπλέκερ]

1 σχόλιο »

  1. Από το πρωτότυπο, καθώς και από τη μετάφραση, λείπει η ακόλουθη γραμμή μετά το «kinderjaren,»: «of liever gezegd» που σημαίνει «ή μάλλον».
    Δεν ξέρω εάν η έκδοση από την οποία μεταφράστηκε το ποίημα είναι έτσι, αλλά το πρωτότυπο το βρήκα στην προσωπική σελίδα του ποιητή: http://www.ali-albazzaz.com/index.php?subaction=showfull&id=1132060568&archive=&start_from=&ucat=10&section=gedichten.php

    Σχόλιο από nikolas — 13/06/2014 @ 1:48 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

